Általános Szerződési Feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

A Fényfüzér webáruházat (internet címe: fenyfuzer.hu) (a továbbiakban: Webáruház), a Blachere Illumination Hungary Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató) készítette és a jelen általános szerződési feltételekben (a továbbiakban: ÁSZF) foglaltak szerint üzemelteti.

A Szolgáltató címe, elérhetőségei az ÁSZF céginformáció pontja alatt érhetők el.

A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai

A Szolgáltató a Webáruházban fénydekorációs eszközöket, girlandokat, motívumokat, fényelemeket, valamint a hozzájuk tartozó alkatrészeket és egyéb dekorelemeket értékesít.

A Webáruház termékei elérhetőek mindazok számára, akik jog- és cselekvőképes személyek, illetve gazdálkodó szervezetek, azaz mind fogyasztónak minősülő, mind fogyasztónak nem minősülő személyek (a továbbiakban: Ügyfél).

A Webáruházban a termékek leírását, fotóját, készlet információját (elérhetőségét) és feltüntetett egyéb tulajdonságait beszállító partnereinktől kapjuk, a téves adatközlésből eredő esetleges hibákért vagy ebből eredő kárért nem vállalunk felelősséget. A termékoldalakon található termék leírások csak tájékoztató jellegűek, nem minden esetben tartalmaznak az adott termékről minden ismert információt. A feltüntetett fotók helyenként csak illusztrációk. A hivatalos termékleírásért kérjük látogasson el a termék kiadójának weboldalára.

Regisztráció

A Webáruházban regisztrált Ügyfélként vagy regisztráció nélkül vásárolhat. A Webáruházban regisztrációra biztosítunk lehetőséget a vásárlási adatok rögzítéséhez. A regisztrációra vonatkozó adatkezelési tájékoztatót külön dokumentum tartalmazza.

A regisztrációval Ön elismeri és szavatolja, hogy 18. életévét betöltötte és cselekvőképes személy, minden esetben a saját, vagy az általa képviselt gazdálkodó szervezet nevében, valós ügyféladatok, illetve elérhetőségek megadásával regisztrál, amely regisztráció a későbbiekben bekövetkező adatmódosulás vagy hibás adatfeltöltés esetén Ön által módosítandó. A nem vagy részben nem valós adatokkal történő regisztrációt előzetes értesítés nélkül töröljük, az ilyen megrendeléseket nem vagyunk kötelesek teljesíteni. Nem terhel minket felelősség (i) Ön által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért, (ii) az abból adódó károkért, ha Ön a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem nekünk felróható okból hozzáférhetővé válik, (iii) a regisztrált adatok Ön által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért.

A regisztráció során tett kifejezett nyilatkozattal, továbbá a Webáruház használatával Ön és a Szolgáltató között elektronikus úton szerződés jön létre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény alapján. Az így létrejött szerződés keretében Ön nyilatkozik arról, hogy rendszeres internet hozzáféréssel rendelkezik és a Szolgáltatóval való kapcsolattartás és tájékoztatás kizárólagos módjaként kifejezetten az elektronikus levelezést választja, valamint az ezen a módon kapott értesítéseket saját számítógépén, mint tartós adathordozón, visszakereshető módon tárolja.

Ezen nyilatkozata alapján a termékértékesítéssel kapcsolatos Ügyfélmegkereséseket elsősorban az e célra szolgáló e-mail címen keresztül fogadjuk. A kérdéseit írásban, az Ön személyes menüjében megadott e-mail címére, e-mail útján válaszoljuk meg.

Megrendelés, megrendelés menete

A megrendelés leadása kizárólag elektronikus úton, a Webáruházban történő megrendelés útján lehetséges. A megrendelését leadhatja regisztrált vásárlóként vagy regisztráció nélkül.

A termék megrendelésének időpontja az az időpont, amikor a megrendelés a Webáruházban rögzítésre kerül. A kínálatunkban nem csak raktárkészleten lévő termékek találhatók. A beszerzések és eladások függvényében a készletünk folyamatosan változik, ezért sajnos előfordulhat, hogy a megrendelt termék időközben elfogyott. Ajánlatunk a készlet erejéig érvényes. Készlethiány esetén, a megrendelést előfoglalásba tesszük és tájékoztatjuk Önt a várható szállítási időpontról.

A Webáruházban szereplő termékek és árak nem minősülnek ajánlattételnek, csupán tájékoztató jellegűek. Amennyiben azonban technikai okok miatt téves ár (különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra) jelenik meg a Webáruházban, nem vagyunk kötelesek a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatjuk a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében Ön elállhat vásárlási szándékától. Amennyiben már nem kapható termék jelenik meg a Webáruházban, illetve, ha nem áll épp rendelkezésre a megrendelt mennyiség valamely termékből, a csomag elküldése előtt egyeztetés végett telefonon, vagy e-mail-ben megkeressük Önt. Az ilyen megrendeléseket csak az Önnel való egyeztetés után, beleegyezésével tekintjük érvényesnek.

A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár és készpénzfizetésre vonatkozik. A vételár nem tartalmazza a megrendelt termék kiszállításának díját.

A Webáruházban a terméket az alábbi módon tudja megrendelni:

1. Termék kosárba helyezés

A megrendelni kívánt terméket az adott termék alatt vagy mellett elhelyezkedő „KOSÁRBA” vagy „KOSÁRBA RAKOM” gombra kattintva lehetséges a kosárba helyezni.

A kosár tartalmának módosítása vagy törlése a kosáron belül lehetséges. A kosár a Webáruház fejlécének jobb sarkán érhető el.

2. Szállítási mód, határidő, költség

A Webáruházban megrendelt termék átvételének módja házhoz szállítással lehetséges, az Ön által megadott szállítási címen, illetve a megrendelt termék személyes átvételére a 2142 Nagytarcsa, Csonka János u 4. K. épület (Blachere Illumination Hungary Kft. raktár) alatti címen van lehetőség.

A megrendelés teljesítésének időszaka a visszaigazolt legkorábbi időpont, és az azt követő 7 (hét) munkanap. Az előzetesen megrendelt termékek, a visszaigazolásban megjelölt időponttól vehetők át a megrendelés teljesítésének időszaka alatt. Ezt követően a termékeket a raktárunkba visszaszállítjuk és a megrendelés teljesítésétől elállunk. Elállásunk esetén töröljük a rendelését és a kifizetett termék(ek) vételárát visszautaljuk.

A megrendelések feldolgozása és kiszállítása hétköznapokon (munkanapokon) 9.00-17.00 óra között történik.

A házhoz szállítás kizárólag futárszolgálattal, Magyarország területére lehetséges. A megrendelt termék kiszállítását az alábbi szolgáltatók végzik:

•                 a DPD Hungária Futárpostai, Csomagküldő Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 1134 Budapest, Váci út 33. 2. em.; cégjegyzékszám: 01-09-888141);

•                 a Magyar Posta Zártkörűen Működő Részvénytársaság (székhely: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.; cégjegyzékszám: 01-10-042463);

•                 a FedEx Express Europe vállalatcsoporthoz tartozó vállalkozások;

•                 az Express One Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 1239 Budapest, Európa utca 12.; cégjegyzékszám: 01-09-980899).

A futárszolgálat a sikertelen kézbesítés esetén értesítőt hagy a szállítási címen és a kézbesítést a következő munkanapon ismét megkísérli. A második sikertelen kísérletet követően a küldeményt a raktárunkba visszaszállítja és a megrendelés teljesítésétől elállunk. Elállásunk esetén töröljük a rendelését és a kifizetett termék(ek) vételárát visszautaljuk.

A házhoz szállítás költsége - kizárólag a Webáruházban, házhoz szállítással megrendelt termékek esetén – ingyenes.

A szállítási késedelem vagy a megrendelés teljesítésének teljes meghiúsulása Önt egyéb kötbérre vagy kártérítési igényre nem jogosítja. Szállítási késedelmet okozó vis major esetén akadályt közöljük és minden kár- és költségtérítési felelősségünket kizárjuk. Vis major esetében új szállítási határidőben állapodhatunk meg Önnel vagy a megrendelés teljesítésétől elállhatunk. Elállásunk esetén töröljük a rendelését és a kifizetett termék(ek) vételárát visszautaljuk.

3. Az Ügyfél adatainak megadása

Regisztrált Ügyfél esetén az adatok automatikusan kitöltésre kerülnek, regisztráció nélkül vásárló Ügyfél esetén az Ügyfél adja meg az adatait az erre a célra létrehozott formanyomtatvány kitöltésével.

4. Megrendelés, megrendelt termék ellenértékének megfizetése

Ön a „Küldés” gombra kattintással véglegesíti a megrendelését.

Ön a Webáruházban leadott termékek ellenértékét készpénzben, magyar forintban tudja megfizetni a termék átvételekor, illetve lehetősége van a termék vételárának bankkártyával vagy banki átutalással történő kifizetésére.

A megrendelés rögzítését követően a megrendelés biztonsági okok miatt már nem módosítható.

5. Visszaigazolás

Minden megrendelésről, annak rögzítését követően azonnal, a regisztráláskor megadott e-mail címre automatikus visszaigazolást küldünk, ami tartalmazza a megrendelés egyedi azonosítóját (a továbbiakban: Rendelés szám). Az automatikus visszaigazolás csak a megrendelés beérkezését igazolja, a megrendelés csak akkor minősül elfogadottnak, ha a termék beérkezését írásban visszaigazoljuk. Az automata visszaigazolás nem egyenértékű a megrendelés elfogadásával.

A visszaigazolásban szereplő vételár kizárólag az adott megrendelésre vonatkozik. A visszaigazolásban szerepel, hogy a megrendelt termék legkorábban mikortól vehető át.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelés visszautasítására részben vagy teljes egészében.

6. Szerződés létrejötte

A szerződés a megrendelés elfogadásával jön létre. A szerződés magyar nyelven jön létre, nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, csak a Webáruház adatbázisában, mint megrendelés kerül iktatásra és későbbiekben papíralapon nem elérhető, magatartási kódexre nem utal.

A termék beérkezését követő értesítés és Rendelés szám nélkül a szerződés nem jött létre.

7. Számlázás

A megrendelt termékekre vonatkozó számlát papíralapon állítjuk ki és azt a termékkel együtt küldjük meg.

8. Szerződés megszűnése

A szerződés a termék átvételével és a termék vételárának megfizetésével teljesül.

Elállási jog

Ha Ön fogyasztónak minősül a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény értelmében a szerződéstől az alábbiak szerint állhat el:

Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, hogy Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átvette.

Ha Ön elállási jogával élni kíván, akkor elállási szándékát tartalmazó egyértelmű írásbeli nyilatkozatát köteles eljuttatni részünkre (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az az alábbi címre:

Postai cím: 2142 Nagytarcsa, Csonka János u 4. K. ép.

Kapcsolattartási e-mail cím: info@blachere.hu

Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt megküldi részünkre az elállási nyilatkozatát.

Elállás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, akkor haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott). A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. E visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag azonban Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

A visszatérítést mindaddig visszatartjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy, amennyiben a termék még nem érkezett meg hozzánk, akkor, addig, amíg Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte. A két időpont közül a korábbi időpont irányadó.

Amennyiben Ön a terméket már átvette, úgy köteles részünkre a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni a 2142 Nagytarcsa, Csonka János u 4. K. épület. A határidő betartottnak minősül, ha Ön a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. E költségek legmagasabb becsült összege 50.000 Ft. A Vállalkozás a terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában veszi vissza.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint – kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a Szolgáltató jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

Ön a termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A jótállás időtartama egy év. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a termék Ön részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

A termék megvásárlásától (üzembe helyezésétől) számított három munkanapon belül csereigényt érvényesíthet. A Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a kellék- és termékszavatosságra vonatkozóan meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Személyes adatok védelme

A megadott személyes adatai kezelésére vonatkozó adatkezelési tájékoztatónkat itt érheti el: Adatkezelési Tájékoztató.

Céginformációk

Áruház neve: Fényfüzér webáruház
Üzemeltető: Blachere Illumination Hungary Kft.
Székhely: 2142 Nagytarcsa, Csonka János út 4.
Postai cím: 2142 Nagytarcsa, Csonka János út 4.
Telefon: +36703891475
Adószám: 13433400-2-13
Cégjegyzék szám: 13-09-192666
Cégjegyzéket vezető bíróság: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
Kapcsolattartási e-mail cím: info@blachere.hu

Panaszkezelési tájékoztató

Üzleti stratégiánk alapja, hogy az ügyfeleink elégedettek legyenek termékeinkkel és szolgálatatásainkkal. Ennek ellenére előfordulhatnak esetek, hogy a legjobb szándékunk ellenére is Ügyfélink panasszal fordulnak hozzánk. Célunk, hogy ügyfeleink észrevételeit, kifogásait és panaszait megfelelő módon, a hatályos jogszabályok maradéktalan betartásával kezeljük, a hibákat haladéktalanul feltárjuk és orvosoljuk.

Panasztétel Szolgáltatónál

Ön a tevékenységünkkel kapcsolatban panaszt terjeszthet elő a fenti elérhetőségeink bármelyikén.

(i)                Szóbeli panasz

A szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetőség van, azonnal kivizsgáljuk és orvosoljuk. Amennyiben nincs lehetőségünk arra, hogy a szóbeli panaszt azonnal kivizsgáljuk és orvosoljuk, akkor jegyzőkönyvet veszünk fel és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint járunk el.

A jegyzőkönyv egy példányát az irodában vagy a bemutatóteremben felvett szóbeli panasz esetén helyben átadjuk Önnek. A telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a jegyzőkönyv másolati példányát Önnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldjük.

(ii)               Írásbeli panasz

Az azonnal orvoslásra nem került panaszt egyedi azonosítóval látjuk el a panasz azonosíthatóságának megkönnyítése érdekében.

A panaszt haladéktalanul, de legfeljebb 15 napon belül kivizsgáljuk. A panasz kivizsgálásának eredményét írásban közöljük Önnel a panasz megtételét követő legfeljebb 30 napon belül. A 30 napos határidő megtartottnak, amennyiben az írásbeli válasz megküldése a panasz megtételétől számított 30. napon megtörténik.

Amennyiben az Ön panasza elutasításra kerül, akkor az elutasítás indokáról tájékoztatjuk.

Bírósági eljárás kezdeményezése

Amennyiben a Szolgáltató és Ön között létrejött szerződésből vagy azzal kapcsolatban vita merül fel és a felek a vitát a felmerülésétől számított 30 napon belül nem tudják barátságos úton megoldani, akkor a jogvita rendezésére a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény szerint hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróság jogosult.

Fogyasztókat megillető további vitarendezési lehetőségek

(i)                Panasztételi lehetőség a fogyasztóvédelmi hatóságnál

Amennyiben Ön a fogyasztói jogainak megsértését észleli, Ön jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A hatáskörrel és illetékességgel rendelkező hatóságok listája és elérhetőségei a jarasinfo.gov.hu holnapon érhetők el.

(ii)               Békéltető testülethez fordulás lehetősége

A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából Ön eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél, illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez.

A békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Az Ön lakóhelye (tartózkodási helye) alapján a fogyasztovedelem.kormany.hu linken elérhető békéltető testületekhez fordulhat a fogyasztói jogvita rendezése érdekében. Kötelesek a békéltető testületi eljárásokban részt venni. Jelen pont értelmében együttműködésnek minősül a válaszirat küldése is.

Szellemi tulajdon

A Webáruházat tilos más oldal részeként megjeleníteni. A Webáruházban levő adatok, fotók, tartalmak átvételéhez, másodközléséhez, valamint a Webáruházra mutató link elhelyezéséhez a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye szükséges.

Magatartási kódex

Nem rendelkezünk magatartási kódexszel.

ÁSZF és ÁSZF módosítása

Jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekre a magyar jogszabályok, különösen a Polgári Törvénykönyv irányadó.

Fenntartjuk a jogot a jelen ÁSZF egyoldalú módosítására. A módosításról rövid felhívás formájában tájékoztatja Ön. A felhívást a Webáruház erre a célra szolgáló felülete vagy az Ön regisztrációkor megadott e-mail címére küldött értesítés tartalmazza. A módosítást követően a Webáruház használata az ÁSZF módosításának elfogadását jelenti.

 

Jelen általános szerződései feltételek 2020. április 20. napján lépnek hatályba.

Keresés